Klantenservice

De Beekman Group is opgericht in 1996 door Dyanne Beekman.

Een van de Internationale divisies is Beekman Group. Met de ontwerpen van Beekman Group probeert Dyanne Beekman bedrijfstrots en welzijn van het personeel te bewerkstelligen door pragmatische en modieuze bedrijfskleding te ontwerpen. Voor het bedrijf bereikt ze uniformiteit zonder het verlies van de persoonlijkheid terwijl ze de huisstijl versterkt. Beekman Group beheerst het creëren van duurzame collecties door kleine aanpassingen toe te voegen. Daarnaast biedt Beekman Group een ‘one-stop-shop solution’ waarbij verschillende type organisaties met uiteenlopende beroepsgroepen, van zowel groot als klein, kunnen worden bediend. Voor zowel Restaurants, Hotels, Vakantieparken, Musea, Retail als ook Zorginstellingen.

Waarmee kunnen wij je helpen?

Je vindt hier antwoorden op veel onderwerpen, kom je er niet uit of staat je vraag er niet bij dan kan je contact met ons opnemen.

Klik op de vragen hieronder om direct naar de toelichting te gaan.

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaats je door een artikel in het winkelmandje toe te voegen.

Door op de button ‘toevoegen in winkelmand te klikken’ plaats je het artikel in het winkelmandje. Nu kun je ervoor kiezen om direct af te rekenen (bekijk je winkelmand) of je kunt eerst nog verder winkelen.

Je kunt je bestelling plaatsen met of zonder een account.

Orderbevestiging

Direct na het bestellen ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Heb je deze mail niet ontvangen? Dan kan het zijn dat het in je ongewenste mail/spam box terecht is gekomen. Kun je de e-mail hier ook niet vinden, controleer dan of je order op de website vermeld staat onder je account. Hier staan je bestellingen en kun je de status terugvinden. Staat je bestelling hier niet, neem dan contact op met de klantenservice.

Wat moet ik doen als mijn betaling is mislukt?

Als je betaling niet is gelukt, controleer of het bedrag niet is afgeschreven van je rekening. Als het niet is afgeschreven dan is de bestelling niet betaald en kun je het opnieuw bestellen. Is het bedrag wel afgeschreven van je rekening dan is de betaling gelukt en zal je een orderbevestiging ontvangen.

Waarom is mijn Klarna aankoop niet goedgekeurd?

Als je kiest voor Klarna, wordt er eerst een check gedaan om te kijken of je kunt bestellen voor het gekozen bedrag.

Bij deze check kijkt Klarna naar drie factoren, namelijk: je betalingsgeschiedenis, het bedrag, en in sommige gevallen externe informatie van een kredietbureau. Het gaat om een combinatie van factoren die bepaalt of de aankoop goedgekeurd kan worden.

Als het niet lukt om achteraf te betalen kun je de bestelling afronden door een andere betaalmogelijkheid te kiezen.

Ik heb betaald met iDEAL maar geen orderbevestiging ontvangen

Controleer of het is afgeschreven op je rekening. Als er niets is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt. Plaats de bestelling dan opnieuw.

Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten en bekijk eventueel je ongewenste mail/spam box. Het kan namelijk tot even duren voordat wij de betaling binnen hebben. Als je na een uur nog geen orderbevestiging van ons hebt ontvangen, neem dan contact op met klantenservice. Met behulp van je ordernummer kunnen we je verder helpen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen om je item(s) te retourneren. Je ontvangt hiervoor een retourlabel en retourformulier bij je bestelling. Het artikel dient ongebruikt en voorzien van de originele verpakking geretourneerd te worden. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Mocht je het retourlabel kwijt zijn geraakt, stuur het retourpakket naar:
Beekman Group
t.a.v. Afd. Retouren
De Corridor 21C
3621 ZA Breukelen

Vul je gegevens duidelijk en volledig in op het bijgevoegde retourformulier en stuur deze met het pakket mee. Zonder deze gegevens kan Beekman Group de retournering niet verder verwerken. Retourzendingen die hier niet aan voldoen, worden ook niet vergoed.

De verantwoordelijkheid voor het pakket ligt bij u totdat de Beekman Group het in ontvangst heeft genomen. De Beekman Group is dus niet aansprakelijk voor eventueel verlies of beschadiging. De verwerking van uw retour kan tot 5 werkdagen duren. Binnen 10 werkdagen nadat de Beekman Group uw pakket heeft ontvangen, wordt het verschuldigde aankoopbedrag teruggestort op de rekening of creditcard waarmee je betaald hebt.

Is het mogelijk om artikelen om te ruilen?

Gebruik hiervoor het bijgevoegde omruilformulier. Vul dit formulier volledig in en geef aan welke maat u wilt ontvangen. Voeg dit formulier toe aan de retourzending van de verkeerde maat en stuur dat naar het retouradres. Na ontvangst van dit pakket sturen wij u de juiste maat toe. Als de gewenste maat niet op voorraad is, storten we het bedrag van het geretourneerde artikel terug. Als u twijfelt over een maat dan kunt u het maattabel checken of contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen u adviseren welke maat het best voor u geschikt is.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Je bestelling wordt binnen 5 werkdagen verzonden. Mocht je bestelling niet binnen 5 werkdagen verzonden zijn dan ontvang je hierover een bericht van ons.

Hoe zit het met de verzendkosten?

De verzend- en retourkosten zijn voor eigen rekening.

Mijn pakketje is niet geleverd

Als het pakket niet bezorgd is check dan eerst waar het is via de track & trace link in de e-mail met de verzendbevestiging. Via DPD kan je zien waar je pakketje zich bevindt.

Indien jij je pakket niet zelf in ontvangst hebt genomen adviseren wij je om even navraag te doen bij je huisgenoten en/of buren. De kans is groot dat iemand anders jouw pakket in ontvangst heeft genomen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen direct een onderzoek starten om te achterhalen waar jouw pakket zich nu bevindt.

Mijn pakketje of artikel is beschadigd

Neem contact op met de klantenservice. Graag ontvangen we de volgende informatie:

Beschadigd artikel:

  • Naam + ordernummer
  • Een foto van de gehele omvang van het artikel
  • Een close-up foto van de schade van het artikel
  • Onze klantenservice zal de melding beoordelen en u een retourlabel sturen wanneer dit van toepassing is.

Bij een klacht:

  • Uw naam + ordernummer
  • Een foto van de gehele omvang van het artikel
  • Een close-up foto van het onderdeel van het artikel waar de klacht over gaat
  • Onze klantenservice zal de klacht beoordelen en u de vervolgprocedure laten weten.

Beschadigd pakketje:

  • Naam + ordernummer
  • Een foto van de gehele omvang/ buitenkant van het pakket, waarbij ook het pakketlabel zichtbaar is
  • Een foto van alle beschadigingen die je aantreft in de verpakking

Mijn bestelling is onvolledig geleverd

Het kan voorkomen dat een besteld artikel toch niet op voorraad blijkt te zijn als we je bestelling verwerken. Erg vervelend natuurlijk. Als dit het geval is, ontvang je vooraf een e-mail waarin dit wordt aangegeven. Heb je geen mail ontvangen en mis je toch een artikel, neem dan contact op met de klantenservice.

Staat je vraag er niet bij dan kan je contact opnemen de klantenservice per mail of telefonisch +31 (0)34 626 90 80. We zijn telefonisch beschikbaar op werkdagen tussen 08.30 – 17.00.

Maattabellen

Jeans – inch maten
DNN – DYANNE
DB.01 Sneaker sizes

Controleer je adresgegevens

Wij verzoeken u vriendelijk om uw adresgegevens te checken zodat wij ervoor kunnen zorgen dat uw aankopen zo snel mogelijk bij u op de stoep verschijnen.